17 Ocak 2015 Cumartesi

SEVGİLİLER GÜNÜ KURABİYELERİ

Herkese mutlu hafta sonları diliyorum.. Tatilin tadını çıkarın hem dinlenin hem de kendinize vakit ayırın kaliteli zaman geçirin çok çabuk akşam oluyor zamanı yakalayınJ

Malum sevgililer günü yaklaşıyor, eşi, sevgilisi, sevgili adayı olanlar başlamıştır hediye araştırmalarına. Acaba ne alsamlar, nasıl bişi olsa falan kafalarda deli sorularJ
Geçen akşam oturdum nasıl kurabiyeler olabilir sevgililer günü için diye şeker hamuruyla biraz oynadım, aklıma gelenleri yaptım. Sevgilisine şirin kurabiyeler vermek isteyenler için model olsun istedim.

Bakın bakalım beğenirseniz benimpastaevim@gmail.com a bir mail atın sevgilinize güzel bir paket hazırlayalımJ








Mutlu kalınJ Aşkla kalınJ


Beni instagramdan takip etmek için : @benimpastaevim_

2 yorum:

  1. merhabalar,
    tüm kurabiyeleriniz çok güzel olmuş ellerinize sağlık. kurabiyelerin üzerine yazıları hangi aparatla yazıyorsunuz acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar çok teşekkür ederim. patchwork harf aparatları var onlarla yazıyorum

      Sil