21 Temmuz 2014 Pazartesi

HOŞ GELDİN YAĞIZ EFE :))

Şöyle bir düşündüm de 14 yıl olmuş arkadaşlığımızJ  Çocukluk arkadaşım deriz ya tam olarak öle orta okulda arkadaş olmuştuk benim bir sınıf üzerimdeydi. O zaman okul kantininde çalışıyorduk beraber ta o zamandan bu zamana J Canım arkadaşım Sedacım bugün anne oluyor. Oğlunu kucağına alacak hayırlısıyla.

Düşününce ben bile heyecanlanıyorum onun neler düşündüğünü neler hissettiğini hayal bile edemiyorum. Minicik bir oğlan verecekler kucağınaJ Minicik elleri, yumuk gözleri olanJ Aslında 9 aydır onunla olan canının parçasını kollarına alacak. Ayy canım benimJ Keşke olabilseydim yanında resmen büyülü bir olay.:) Senin ve sevdiğin adamın birer parçası içinde can buluyor. Portakalda ki vitamin oluyor sana minik bir velet. Öpmeye kıyamadığın, bakmaya doyamadığın artık kendinden önce onu düşündüğün ve sana muhtaç, senin kokun için ağlayan, kucağın için çırpınan, sütün için ortalığı yıkan minik bir adamJ

Bu minik adam yağız bir delikanlı olacak inşallah, adıyla yaşayacak Yağız EfeJ Yağız bir EfeJ Şimdiden Hoş geldin diyorum Yağız Efeye. Hayırlı evlat olasın önce annene babana sonra milleteJ Bahtın açık olsunJ

Canım arkadaşım gözün aydın, tebrik ediyorum sizi Allah size bağışlasın minik Yağız Efe’yi. Kucağında oğluşunla fotoğrafını bekleyip duruyorum ona göreJ

Teyze olmuş oluyorum bendeJ Didem teyzesinden ufak bir hediye Yağız EfeyeJ

Öpüyorum minik ayaklarındanJ

Beni instagramdan takip etmek için : @benimpastaevim_













2 yorum:

  1. Hepsi bir harika. Hoşgelmiş dünyaya Yağız Efe..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil