28 Şubat 2014 Cuma

An itibariyle blogumu açmış bulunmaktayım. Takip ettiğim onca bloga göre tamamen amatör durumda şuan, yavaş yavaş öğrenicem bu sayfayı şekillendirmeyi:)
Kendime yeni bir yaşam alanı açmış olmanın sevinci ve acaba şimdi ne yazmalıyım düşünceleri içindeyim. Burayla ilgili aklımda olan; topladığım sanırım yüzü geçmiştir, tariflerden denediklerimi paylaşmak ve artık yapmış olmak yetmiyor o kadar güzel sunumlar görüyorum ki bloglarda yemek değil sanat eseri, insan yemeğe kıyamaz onları:) her gördüğüm yeni sunumda daha çok özeniyorum şunu da yapıyım bunu da yapıyım diye ve yaptıklarımı bende paylaşmak istiyorum:)

Birde şu butik kurabiyeler cupkekler ve pastalar var. Bayılıyorum onlara ve artık bende yapmak istiyorum. Bulduğum kalıpları almaya başladım bile. O kadar çok blogda araştırıp inceliyorum ki kendi kendime ihtiyaç listesi çıkarmaya başlıcak hale geldimJ çalıştığım için bu tür şeyler biraz zaman alıyor ama kararlıyım bende bir gün süper kurabiyeler yapıcam:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder