20 Kasım 2015 Cuma

KAHVALTI KEYFİ SERİSİ - 12

Sıcacık çaylarla ısındığımız, camın ardından yağmuru karı izlediğimiz kahvaltılar başlıyor hatta biraz biraz başladı. Kupayı güzelce avucumuza alıp elimizi ısıttığımız günler geldiJ 

Kahvaltıların en ehli keyfi, en miskini, en tatlısı, en uzunu, en tadına varılanı, en muhabbeti hoş olanı, en hazırlaması zevkli olanı pazar kahvaltıları ile mutluluk hormonlarımızı salgılıyoruzJ

Benim kahvaltı keyfi serime bir yenisini daha ekliyorumJ Birkaç keyif soframızı paylaşmak istiyorum.

Uzun uzun muhabbetlerle tadını çıkaracağınız bol keyifli kahvaltılarınız olsun.


Umarım beğenirsiniz benim minik sofralarımıJ





Mutlu kalın.. :) Aşkla kalın.. :)


Beni instagramdan takip etmek için : @benimpastaevim_


Beni facebooktan takip etmek için : benimpastaevim 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder