3 Haziran 2015 Çarşamba

ANNELER GÜNÜ KAHVALTISI - 2

Anneler gününün üzerinden bir ay geçti ama anca fırsatım oldu diyeyim.. Yoğun bir tempo ile günleri dolduruyoruz. Ama içi boş gibi geliyor, iş yerinde günler kopyala yapıştır, hep aynı düzen. Eğlenceli sosyal bir mesleği olanları kıskanıyorumJ  Neyse hayatın bu kısmı için şuan fazla yapabileceğim bir şey yok bana ait zamanları kaliteli kılmaya çalışıyorum.


Anneler gününde anneye gidilir ritüelini annem bana gelsin ben ona sofra kurayım, bugün onu ben ağırlayayım ritüeline çevirdim iki yıldır. Herkes annesine gitti annem bana geldi yaniJ Tüm annelerimizin, anne adaylarımızın anneler gününü geçte olsa buradan da kutluyorum.  Kadınlara verilen değerin gün be gün kum saatinin tükenen tarafı gibi çöküşünü izlediğimiz canım ülkemde yarınımızdan korkanken, anne olmaktan korkarken, eş olmaktan, sevmekten korkarken bizim için bizden daha çok korkan annelerimizin değerini her gün bilmemiz gerekiyor, sığındığımız kucağı bizimde sarmamız gerekiyor.  Sende anne olunca anlarsın lafını hepimiz biliyoruz onların sevgisini, kaygısını anlamak için anne olmayı beklemeyelim.

Anneler günü kahvaltıyla kutlanır, çevremde de gözlemlediğim genelde bu J Biz milletçe seviyoruz kahvaltıyı kabul edelim. Biz bir kuruvasan bir kahveyle ara öğün yaparız, kahve keyfi yaparız, kahvaltı değil, cornfleksi de diyetteysek yerizJ Bende annem, teyzem ve ananem için güzel bir kahvaltı sofrası kurmaya çalıştım. Bakalım beğenecek misiniz. J

Menüde;
·         Peynirli yumuş poğaça
·         Şakşuka
·         Kıymalı katmer börek
·         Fındıklı domates kurusu ezme
·         Lütenitsa


Tatlı – Profiteröl

Afiyet olsun…
Mutlu kalın.. Aşkla kalın..

Beni instagramdan takip etmek için : @benimpastaevim_

Beni facebooktan takip etmek için : benimpastaevim 







3 yorum: