18 Mayıs 2015 Pazartesi

KAHVALTI KEYFİ SERİSİ - 11

Bir süredir elim bir türlü gitmedi  klavyeye, resimler tarifler bekliyor kenarda da sayfayı açıp yazamadım bir türlü. İş yerindeki buhran bunalım huzursuzluk hat safhada olunca enerjim çekildi. Hiçbir şey yapasım gelmiyor. İşe geliyorum gidiyorum. Çalışma şevkimin içine kondurdular. Sabah 8 de daha fabrika sınırına gelince akşama ne kadar var diye sayıklamaya başlıyorum. İşine severek giden arkadaşlarımı tüm hücrelerimle kıskandığımı da belirteyim.

 Az biraz toparlanmak, kafamı dağıtmak adına en sevdiğim öğün olan kahvaltı ve hazırlamak son derece keyif aldığım kahvaltı sofralarımı paylaşmak istiyorum sizinle. J

Hafta sonu ne kadar çabuk bitiyor yaaa….

Herkese keyifli haftalar olsun… Mutlu kalın aşkla kalın.. J

Beni instagramdan takip etmek için : @benimpastaevim_

Beni facebooktan takip etmek için : benimpastaevim 


 Kahvaltının tek kişilik olanını ben hiç sevmedim.. L

  
                                      Kahvaltı sevdicekle, aşkla güzel.. J



                                           Kahvaltı kalabalıkla, sevdiklerinle güzel.. J

4 yorum:

  1. Çok zevkli birisiniz, iş hayatınızda kolaylıklar dilerim. Umarın en kısa zamanda bu durumları atlatırsınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) İş yerinde oluyor malesef zaman zaman huzursuzluklar geçer inşallah..

      Sil
  2. Maalesef işyerinde bitmeyen bir kaus ortamı var...Alışıyoruz...Benimde son zamanlarda öyle ayaklarım geri geri gidiyor..Umarım sorunlar çözülür...Kahvaltı masanıza bayıldım...Herşey çok güzel Afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özel sektörde çalışmanın dezavantajları malesef, hele birde kurumsallıktan çok uzak olunca kaçınılmaz oluyor... umarım sizinde sorunlar çözülür.. hayatımızın çoğu iş yerinde geçiyor mutsuz olunca günler çöpe gidiyormuş gibi geliyor.. bakalım umut fakirin ekmeğiymiş düzelir inşallah hepimizin sıkıntıları... Teşekkür ederimm:)

      Sil