21 Şubat 2015 Cumartesi

AŞK KURABİYELERİ

Herkese keyifli  hafta sonlarıJ

14 şubat için kurabiye çekilişi yapmıştım malumJ Buram buram aşk kokan kurabiyelerden hediye etmiştim iki arkadaşımaJ Evet bu sefer iki kazanan oldu çekilişimde ilk kazanan Hayal Hanıma ulaşamayınca zamanım daralıyor diye tekrar etmiştim çekilişi ve Cansu Hanım olmuştu yeni talihliJ Ben kurabiyeleri hazırlarken Hayal hanımdan cevap gelince içime sinmedi iki arkadaşıma da hazırladım seçtikleri modellerde kurabiye gönderdimJ

Pembe kartondan da sunum için kutu hazırladım kendimJ göndermeden fotoğraflarını çekmiştim telefonu kurcalarken görünce sizinle de paylaşmak istedimJ

Sizde sevdiklerinize tatlı bir sürpriz yapmak isterseniz ya da özel günleriniz için kurabiye yaptırmak isterseniz benimpastaevim@gmail.com dan bana ulaşabilirsiniz.

Ağzınızın tadı hiç kaçmasın… Mutlu kalın…




 Beni instagramdan takip etmek için : @benimpastaevim_

6 yorum:

  1. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım :) Bana da beklerim..Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin:)) bende ilk firsatta gelicem ziyaretine...

      Sil
  2. Canimsin. Iyi ki senin gibi temiz kalpli iyi bir blogger arkadasim var, kurabiyelerin muthisss lezzetli. siparis edenler hic ama hic pisman olmaz. ayrica sunum da cokkk cokk guzeldi. zerafet ve şıklık bir arada. ellerine saglık canım arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim bu vesile ile seni tanımış oldum candan tatli dilli bir arkadaşım oldu :))

      Sil
  3. Ayy, cennete düşmüş gibiyim! Ne harika kurabiyeler var burada ! Ellerinize sağlık, bol siparişler olsun.
    Benim kumaşlarla, kurdelalarla yaptıklarımı siz kurabiyelere yapıyorsunuz.
    Takipteyim, bana da buyurun. Umarım benim yaptıklarım ilginizi çeker :)
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum beğenmenize:)) çok güzel şeyler yapmışsınız ellerinize sağlık o kapı süsleri harika görünüyor:))

      Sil