27 Şubat 2015 Cuma

BERRA 3 YAŞINDA

Herkese merhaba..:) Yine bir Cuma sevinci mutluluğu sarmışken her yanımızı ben soluğu burada aldımJ Dikkat etimde genelde cumaları yazı yazıyorum blogumaJ Keyfim yerindeyken yaniJ

Hafta sonunu beklerken sizinle bu hafta yaptığım doğum günü kurabiyelerini paylaşmak istedim. Sevgililer günü çekilişi vasıtasıyla tanışmış olduğum Hayal Hanım için hazırladım bu sefer kurabiyeleriJ Komşusunun kızı Berra’nın 3 yaş partisi için kurabiyeler istedi benden zevkle hazırladımJ Kendisine buradan teşekkür ediyorum tekrarJ Onun da güzel sabunlarını görmek isterseniz bloguna tıktık.. Ve kurabiyeler Berra’ya ulaştı bile J

Berra’ya buradan tekrar mutlu ve sağlıklı bir ömür diliyorum, yüzünden gülümse yüreğinden sevgi eksik olmasın.

Bakalım sizler beğenecek misinizJ


Eğer sizde özel günleriniz için kurabiye isterseniz benimpastaevim@gmail.com adresine yazabilirsiniz.








Bunlarda Berra için hazırladığım modellerdiJ

 Mutlu kalınJ Hafta sonunun tadını doya doya çıkarınJJ

Beni instagramdan takip etmek için : @benimpastaevim_


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder