1 Temmuz 2014 Salı

İFTAR SOFRASI

Ramazana az kaldı geldi geliyor derken ilk haftanın yarısı oldu bile. Zaman su gibi akıyor. Bu sıcak günlerde hele de sıcakta çalışmak zorunda olan herkese Allah yardım etsin.  Biz klimalı odalarda çalışırken of puf demeden duramıyoruz, dışarıda çalışanlara, fırınlarda, madenlerde inşaatlarda çalışanlara Allah yardım etsin.

Ramazanın ilk günü hazırladım bu sofrayı, misafirlerimizle keyifli bir yemek olduJ Evleneli bir yıl oldu olacak az kaldı ama hala bu sofra işinde amatörüm. Ne yapayım diye düşünmeye başladım mı hep aynı şeyler geliyor aklıma. Kendi sevdiğim şeylerde takılı kalıyorum galiba. Artık kendimi tekrarlamamak adına bende hazırladıklarımı hatırlayabileceğim blogum sayesinde.:)


 Soframız ve menüm huzurlarınızda J Değerli yorumlarınızı bekliyorumJ Herkese hayırlı ramazanlar..






·         Yayla çorbası
·         Havuz böreği
·         Ispanak borani
·         Havuç tarator
·         Kaşarlı mantar
·         Yaprak sarma
·         İmam bayıldı
·         İftariyelik tabağı: hurma, kuru kayısı, ceviz
·         Tatlı olarak profiteröl



Tarifler için isimlerin üzerine tıklayabilirsiniz. Tarifi olmayanları da sıradan ekliyorumJ

Afiyet olsunJ


6 yorum:

  1. Elinize sağlık çok güzel görünüyor,iftara size gelesim geldi :) hayırlı Ramazanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim:) Size de Hayırlı Ramazanlar..

      Sil
  2. çok lezzetli görünüyorlar ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. merhabalar,

    keşfettim geldim.
    bana da beklerim.

    sevgiler.
    http://burcuaydn04.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. size iftara gelebilir miyim:) bravo ayrıca azmini çok taktir ettim

    YanıtlaSil