25 Temmuz 2014 Cuma

ÇAY SOFRASI MENÜSÜ


Bugün Cuma diyor ve izninizle biraz dans ederek kutlamamı yapıyorum.. Ohh ohh bir sağdan bir soldan kıvır…J


2 haftalık tatilimin başlamasına saatler var ohh ohh kıvırrrJ Yarın akşam Bulgaristan yolcusuyuz. J Memleketi bitirdik Balkanlara açılıyoruzJ
2 hafta ara vermeden önce bilgisayarımda düzenleme yaparken gözüme çarpan anne eli değmiş, anneyle teyze bir olmuş bize yemek yapmış, sofra kurmuş fotolarından sizin için de örnek menü olsun, hafızada bulunsun diyerek paylaşayım istedimJ

Annemler çay menüsü olarak hazırlamışlardı ama misafirlerin gelişi akşam saati olduğu için yine de doyurucu tarifleri tercih etmişler..  

Neler varmış bakalım menüdeJ

·         Ispanaklı peynirli gül böreği
·         Patatesli minik rulo börek
·         Biber dolması
·         Yaprak sarması
·         Patlıcan salatası
·         Browni






Afiyet olsun:)
@benimpastaevim_

4 yorum:

  1. .Blogunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfetme fırsatı buldum ve takibe aldım :) bu etkinlik sayesinde birçok güzel blogtan haberdar oluyoruz :) Benim bloğuma da beklerim :D
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz:)) gerçekten çok güzel bir etkinlik oldu, birçok blogu keşfetme şansımız oldu:) bende sizi takipteyim :)

      Sil
  2. Nasıl güzel bir menü:)Sitenizi takibe aldım, ben de beklerim :)
    mutlugunlugum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Hoşgeldiniz:) bende hemen dalıyorum blogunuza:))

      Sil