4 Haziran 2014 Çarşamba

HAFTA SONU RİTÜELİ – KAHVALTI KEYFİ SERİSİ – 4


Hafta sonu hazırladığım kahvaltı sofraları, ya da keyif sofraları artık bir ritüel olduJ Severek hazırlıyorum, iştahla yiyoruz keyfini çıkarıyoruz. Bu hafta sonu bol yağmurlu geçti. Hem cumartesi hem pazar kahvaltımızı yaparken yağmur başladı ve baya sağlam yağdıJ Biz de hem yağmuru izledik hem de kahvaltımızı yaptık. Ben dışardeyken yağan yağmur açıkcası bana pek keyif vermiyor. Çamur içinde kalıyorsunuz, arabalar yağmur az ıslatıyor diye düşünüp güzelce sizi pis sulara buluyorlar. Keyiften ziyade eziyet oluyor. Ama balkonumuzda ıslanmadan yağmuru izlemek gerçekten keyifJ

Bu hafta sonuna dair kahvaltı soframız. İki günde aynı şekilde hazırladım sadece tabaklar farklıJ


Kahvaltıda meyve de atıştırmak için kiraz, erik ve çilek:)

Ve tabi ki peynir tabağımız:)




Biberli peynirli omletimiz..



Kahvaltılık salça sosumuz, zeytin ezmemiz ve labne..

Yaz için biberli peynirli omleti tavsiye ediyorum. Biberli omleti ilk kez yaptım ama biz çok sevdik o yüzden Pazar günü de yine biberli omlet vardı sofradaSadece bu sefer içine 3-4 dilim sucuğu ufak ufak doğrayarak attım, kesinlikle güzel bir kahvaltılık tavsiye ederim.




Pazar günü ayrıca cumartesi günü yaptığım tavuklu muska böreklerimiz vardı tarifi için TIKTIK...

 Bu böreği çok sevdim, süper leziz sık sık yapacaklarımdan olacakJ

Ve gevreklerimiz ben gevreğe bayılanlardanım:)


Umarım beğenmişsinizdir ve sizin içinde fikir olmuştur..

Herkese keyifli neşeli kahvaltılar olsun :)

2 yorum: