24 Haziran 2014 Salı

AYÇA & SERHAN NİKAH KURABİYELERİ




Bir önceki yazımda bahsetmiştim kuzenimin nikahı için kurabiye modelleri yaptığımdan, o modellerden birini seçtiler ve ben ilk adetli olarak üretimi yapmış oldum. Çok keyifle hazırladım, her birini özene özene itinayla çalıştım. Yalan sölemiyim ben sonuçta ortaya çıkan şirin kurabişleri çok sevdim. Modelde madalya gibi oldu. Evlilik madalyası kurabişler J Ben iş dolayısıyla katılamadım ama kurabişlerin tam not aldığıyla ilgili geri dönüşleri aldım çokta mutlu oldum. Bir ömür mutluluklar diliyorum buradan tekrarJ















Geçen yıl gelinliğim için aldığım kurdele renk olarak çok uyumlu oldu ve tam yettiJ






Ufakta etiketler hazırladım üzerlerineJ



Birde siz değerlendirin nasıl olmuşlar

Sevgiyle kalınJJ



2 yorum:

  1. Kesinlikle harika.. Ellerinize sağlık..
    Allah mesut etsin...:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil